Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
196 odpowiedzi w tym temacie

#81 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 17:04

Skansen Nowa Sól od lat jest budowany przez prezydenta Tyszkiewicza, zamiast rozwijać miasto tak aby mieszkańcy chcieli tu mieszkać, pracować to cofa miasto i tyle (nie wyremontowanymi ulicami miasto żyje tym bardziej że większość tych ulic wyremontował jedna firma, która notabene wystawiona jest na sprzedaż przez Urząd Skarbowy, chyba nie za niezapłacone mandaty). Od lat marzy mu się turystyczna metropolia z retro atrakcjami, a nasze miasto od lat pełniło funkcje przemysłowe (i nie bleblać o strefie bo po pierwsze nie jest to pomysł Tyszkiewicza zwłaszcza że bardzo pomysł Gabrielczyka krytykował i miał tą strefę likwidować, a po za tym strefa to raptem może niecałe 10% tego co było przemysłu w naszym mieście) które rozwalił poprzednik poprzednika pan Gonet który obecnie zajmuje ciepłą posadkę w urzędzie na stanowisku głównego specjalisty od spraw kontroli. Nie wiem czym się zasłużył ten pan dla naszego miasta że go zatrudnia prezydent Tyszkiewicz? Chyba tym że doprowadził miasto do dna? W dodatku żona tego pana piastuje równie zacne stanowisko a nawet zacniejsze jako dyrektor miejskiej biblioteki. Jeśli napisałem nieprawdę to proszę niech to ktoś zaneguje. Tak więc pytam, czy prezydent Gonet rozwalił miejską firmę zajmującą się komunikacją miejską w latach 90'? Dlaczego to zrobił? Czy prezydent Tyszkiewicz dzisiaj może działać na szkodę prywatnej spółki posiadającej siedzibę w naszym mieście i zatrudniającą Nowosolan? Czy przejęcie wszystkich przystanków w mieście i zakazanie korzystania z nich innym przewoźnikom nie jest tworzeniem nowego monopolu dla spółki z poza miasta która nie płaci u nas podatków?

#82 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 17:14

Skansen Nowa Sól od lat jest budowany przez prezydenta Tyszkiewicza, zamiast rozwijać miasto tak aby mieszkańcy chcieli tu mieszkać, pracować to cofa miasto i tyle (nie wyremontowanymi ulicami miasto żyje tym bardziej że większość tych ulic wyremontował jedna firma, która notabene wystawiona jest na sprzedaż przez Urząd Skarbowy, chyba nie za niezapłacone mandaty). Od lat marzy mu się turystyczna metropolia z retro atrakcjami, a nasze miasto od lat pełniło funkcje przemysłowe (i nie bleblać o strefie bo po pierwsze nie jest to pomysł Tyszkiewicza zwłaszcza że bardzo pomysł Gabrielczyka krytykował i miał tą strefę likwidować, a po za tym strefa to raptem może niecałe 10% tego co było przemysłu w naszym mieście) które rozwalił poprzednik poprzednika pan Gonet który obecnie zajmuje ciepłą posadkę w urzędzie na stanowisku głównego specjalisty od spraw kontroli. Nie wiem czym się zasłużył ten pan dla naszego miasta że go zatrudnia prezydent Tyszkiewicz? Chyba tym że doprowadził miasto do dna? W dodatku żona tego pana piastuje równie zacne stanowisko a nawet zacniejsze jako dyrektor miejskiej biblioteki. Jeśli napisałem nieprawdę to proszę niech to ktoś zaneguje. Tak więc pytam, czy prezydent Gonet rozwalił miejską firmę zajmującą się komunikacją miejską w latach 90'? Dlaczego to zrobił? Czy prezydent Tyszkiewicz dzisiaj może działać na szkodę prywatnej spółki posiadającej siedzibę w naszym mieście i zatrudniającą Nowosolan? Czy przejęcie wszystkich przystanków w mieście i zakazanie korzystania z nich innym przewoźnikom nie jest tworzeniem nowego monopolu dla spółki z poza miasta która nie płaci u nas podatków?

W Zielonej Górze od dawna jest tak, że na większości przystanków w mieście może zatrzymywać się tylko MZK, jest kilka innych wyznaczonych dla PKS-ów i innych przewoźników. Miasto odpowiada za komunikację w mieście i ma takie prawo a za ościenne wiadomości odpowiada gmina. W Nowej Soli zrobiono porządek z komunikacją i rzecz jasna, że nie wszystkim to się spodoba. A PKS po prostu się przeliczył dając wysoką cenę w przetargu.

#83 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 17:24

Ograniczony "KTOSIU"......................"omylnością" nazywasz dbanie o publiczne pieniądze mieszkańców. Ty pewnie lekką rączką oddawałbyś wszystkie "miejskie" pieniądze dla nowosolskiego PKS-u. Od czerwca 2011r do marca 2013r PKS N. Sól podwyższył kwotę dopłat do "wozo-kilometru" i to netto z 0,82 zł do 4,50 zł. (za Tygodnikiem Krąg)...........................człeku z jakiej okazji ja mam dołacać za "wozo-kilometry" do Lipin, Siedliska, czy Bobrownik. Rachunek ekonomiczny i zdrowy rozsądek nakazywały przerwać ten chory układ. W roku następnym dopłata do "wozo-kilometrów" wyniosłaby pewnie 7.00 zł, a bilet "po mieście" kosztowałby 4 zł, i pewnie podobnie jak w gminach zlikwidowano by ulgowe i bezpłatne bilety. Bardzo dobrze, że wreszcie rozwiązano problem finansowania PKS N. Sól.


"rozwiązano problem finansowania PKS" zaczęto finansować firmę oferującą rozklekotane rzęchy !

#84 mark2

mark2

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 136 postów

Napisano 08 maj 2013 - 18:19

Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Jak mogło być kłopotliwe dla mieszkańców Głogowskiej, Wrocławskiej skoro autobus mieli wtedy gdy powinien być aby dojechać do pracy lub szkoły. I niby jak kłamco korzystnie gdy teraz muszą zapierniczać na piechotę. Napisz jakie będa wpływy z biletów miesięcznych .......a na uczniach była kasa napędzana? Chyba tylko ograniczony umysłowo człowiek jak ty kupi miesięczny aby korzystać z niego z raz w miesiacu. Jeśli podoba ci się ta komunikacja i jej beczkowozy to pewno pochodzisz za wschodniej granicy gdzie Autosan z lat 60-tych jest szczytem techniki. Coś wam nie wychodzi ten urzędniczy piar opartu na fauszu i kłamstwie.

Tylko ograniczony umysłowo człowiek jak ty, będzie twierdził, że korzystniejszy był autobus o 7.30 z ul. Zielonogórskiej, na który mieszkańcy ul. np. Zamiejskiej wychodzili z domu pół godziny wcześniej, żeby zdążyć na przystanek. Teraz autobus przyjeżdża na Pleszówek i to jest fakt, z którym choćbyś nie wiem jak się zapluł, nie da się polemizować! Nie wiem zza jakiej granicy ty pochodzisz, ale kupowanie biletów miesięcznych jest dość powszechnym zjawiskiem we wspólczesnym cywilizowanym świecie. Tak samo normalne jest płacenie za bilet autobusowy. A od oceny stanu technicznego autobusów są lepsi fachowcy niż ty. Mam wrażenie, że przekroczyłeś człowieczku granicę, zza której trudno wrócić do rzeczywistości, skoro uważasz, że zadowoleni ze zmian w komunikacji miejskiej moga być jedynie urzędnicy.

#85 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 18:27

Ty dalej bredzisz ale cóż ci prostaku innego zostało. Kłamstwo stało sie twoja rzeczywistością.......żyjesz nim bo inaczej juz nie umiesz. Koledzy odepchneli, żonka opuściła więc nie pozostało nic innego jak wylewać swoja żółć na forum pomimo kilkukrotnego zbanowania. Nawet rozdwojenie jaźni cie już dopadło mark2 vel Nowosolanin vel Antyoszołom. Wszystkich już przyzwyczaiłeś, że za co sie nie złapiesz to rozpierdzielasz........ taka już rola nieudaczników życiowych. Ale ci odpuszczę bo z g.....a bata nie ukręcisz.

#86 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 18:36

Jak mogło być kłopotliwe dla mieszkańców Głogowskiej, Wrocławskiej skoro autobus mieli wtedy gdy powinien być aby dojechać do pracy lub szkoły.

Tylko ograniczony umysłowo człowiek jak ty, będzie twierdził, że korzystniejszy był autobus o 7.30 z ul. Zielonogórskiej, na który mieszkańcy ul. np. Zamiejskiej wychodzili z domu pół godziny wcześniej, żeby zdążyć na przystanek.


Widzisz, gdybyś nie przysypiał w szkole a potem w pracy to być może nauczyłbśs się czytania ze zrozumieniem. Ale tobie wykucie jednego słowa z "ż" zajęło więkrzą połowę życia.

#87 ~gork~

~gork~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 18:39

'pytanie- czy ktoryś z odpowiedzialnych urzędasów rostrzygając przetarg sprawdził- możliwości techniczne,organizacyjne i wizerunkowe nowego przewożnika ?
I dlaczego ,że tak powiem "olano' okoliczne gminy , które przecież swoją "kasą" też
zywią Nową Sól
Może chociaż pani rzecznik coś wyjaśni.

#88 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 18:46

W przetargu wygrywa zawsze cena, więc co się dziwicie.

#89 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 19:03

W przetargu wygrywa zawsze cena, więc co się dziwicie.

I odpowiednie go rozpisanie B)

#90 ~gork~

~gork~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 20:09

cena ceną , ale jest też zdrowy rozsądek, rozum, żeby g... nie wybrać

#91 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 20:31

Skansen Nowa Sól od lat jest budowany przez prezydenta Tyszkiewicza, zamiast rozwijać miasto tak aby mieszkańcy chcieli tu mieszkać, pracować to cofa miasto i tyle (nie wyremontowanymi ulicami miasto żyje tym bardziej że większość tych ulic wyremontował jedna firma, która notabene wystawiona jest na sprzedaż przez Urząd Skarbowy, chyba nie za niezapłacone mandaty). Od lat marzy mu się turystyczna metropolia z retro atrakcjami, a nasze miasto od lat pełniło funkcje przemysłowe (i nie bleblać o strefie bo po pierwsze nie jest to pomysł Tyszkiewicza zwłaszcza że bardzo pomysł Gabrielczyka krytykował i miał tą strefę likwidować, a po za tym strefa to raptem może niecałe 10% tego co było przemysłu w naszym mieście) które rozwalił poprzednik poprzednika pan Gonet który obecnie zajmuje ciepłą posadkę w urzędzie na stanowisku głównego specjalisty od spraw kontroli. Nie wiem czym się zasłużył ten pan dla naszego miasta że go zatrudnia prezydent Tyszkiewicz? Chyba tym że doprowadził miasto do dna? W dodatku żona tego pana piastuje równie zacne stanowisko a nawet zacniejsze jako dyrektor miejskiej biblioteki. Jeśli napisałem nieprawdę to proszę niech to ktoś zaneguje. Tak więc pytam, czy prezydent Gonet rozwalił miejską firmę zajmującą się komunikacją miejską w latach 90'? Dlaczego to zrobił? Czy prezydent Tyszkiewicz dzisiaj może działać na szkodę prywatnej spółki posiadającej siedzibę w naszym mieście i zatrudniającą Nowosolan? Czy przejęcie wszystkich przystanków w mieście i zakazanie korzystania z nich innym przewoźnikom nie jest tworzeniem nowego monopolu dla spółki z poza miasta która nie płaci u nas podatków?

Nowosolskie komuszki dalej żyją w swoim urojonym świecie śniąc o potędze :D To se ne vrati :lol:

#92 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 20:38

Nowosolskie komuszki dalej żyją w swoim urojonym świecie śniąc o potędze :D To se ne vrati :lol:

Ciekawe komu bliżej korzeniami do komuny.........hmmmmm :D

#93 ~REAL~

~REAL~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 21:04

Wybraliście bankrutów biznesowych, to teraz męczyć się!
Kolesie z kolesiami przejmą wszystko co się rusza w N.S

#94 ~Wow~

~Wow~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 21:05

"rozwiązano problem finansowania PKS" zaczęto finansować firmę oferującą rozklekotane rzęchy !

W nowosolskim PKS-ie jeżdżą super wozy, najnowsze nabytki to autobusy pochodzące z duńskiego demobilu i pomalowane srebrzanką za pomocą pędzla.

#95 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 21:08

Wybraliście bankrutów biznesowych, to teraz męczyć się!
Kolesie z kolesiami przejmą wszystko co się rusza w N.S

Gdyby głupota mogła latać........... :D

#96 ~REAL~

~REAL~
  • Goście

Napisano 08 maj 2013 - 21:11

To już w kosmosie był byś matole.

#97 mark2

mark2

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 136 postów

Napisano 08 maj 2013 - 21:53

Ty dalej bredzisz ale cóż ci prostaku innego zostało. Kłamstwo stało sie twoja rzeczywistością.......żyjesz nim bo inaczej juz nie umiesz. Koledzy odepchneli, żonka opuściła więc nie pozostało nic innego jak wylewać swoja żółć na forum pomimo kilkukrotnego zbanowania. Nawet rozdwojenie jaźni cie już dopadło mark2 vel Nowosolanin vel Antyoszołom. Wszystkich już przyzwyczaiłeś, że za co sie nie złapiesz to rozpierdzielasz........ taka już rola nieudaczników życiowych. Ale ci odpuszczę bo z g.....a bata nie ukręcisz.

Jak każdy cienki Bolek, dostałeś między oczy, a teraz zza płotu rzucasz bluzgami. Tyle twojego. Przyzwyczajaj się. Oczekiwanie, że forumowi opluwacze wszystkiego, co nowosolskie posłużą się argumentami, jak zwykle okazało się daremne. Który to już raz zostają ci smutny człowieku twoje chore domysły i urojony swiat... :P

#98 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 maj 2013 - 06:12

Skansen Nowa Sól od lat jest budowany przez prezydenta Tyszkiewicza, zamiast rozwijać miasto tak aby mieszkańcy chcieli tu mieszkać, pracować to cofa miasto i tyle (nie wyremontowanymi ulicami miasto żyje tym bardziej że większość tych ulic wyremontował jedna firma, która notabene wystawiona jest na sprzedaż przez Urząd Skarbowy, chyba nie za niezapłacone mandaty). Od lat marzy mu się turystyczna metropolia z retro atrakcjami, a nasze miasto od lat pełniło funkcje przemysłowe (i nie bleblać o strefie bo po pierwsze nie jest to pomysł Tyszkiewicza zwłaszcza że bardzo pomysł Gabrielczyka krytykował i miał tą strefę likwidować, a po za tym strefa to raptem może niecałe 10% tego co było przemysłu w naszym mieście) które rozwalił poprzednik poprzednika pan Gonet który obecnie zajmuje ciepłą posadkę w urzędzie na stanowisku głównego specjalisty od spraw kontroli. Nie wiem czym się zasłużył ten pan dla naszego miasta że go zatrudnia prezydent Tyszkiewicz? Chyba tym że doprowadził miasto do dna? W dodatku żona tego pana piastuje równie zacne stanowisko a nawet zacniejsze jako dyrektor miejskiej biblioteki. Jeśli napisałem nieprawdę to proszę niech to ktoś zaneguje. Tak więc pytam, czy prezydent Gonet rozwalił miejską firmę zajmującą się komunikacją miejską w latach 90'? Dlaczego to zrobił? Czy prezydent Tyszkiewicz dzisiaj może działać na szkodę prywatnej spółki posiadającej siedzibę w naszym mieście i zatrudniającą Nowosolan? Czy przejęcie wszystkich przystanków w mieście i zakazanie korzystania z nich innym przewoźnikom nie jest tworzeniem nowego monopolu dla spółki z poza miasta która nie płaci u nas podatków?

Ludzie doceniają wyczyny naszej władzy o czym świadczy zmniejszająca się ilość mieszkańców naszego miasta, znaczna część wykształconej młodzieży jest już tylko tutaj zameldowana, dziesiątki domów i mieszkań wystawionych do sprzedaży przez lata czeka na nabywców.

#99 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 maj 2013 - 07:35

W Zielonej Górze od dawna jest tak, że na większości przystanków w mieście może zatrzymywać się tylko MZK, jest kilka innych wyznaczonych dla PKS-ów i innych przewoźników. Miasto odpowiada za komunikację w mieście i ma takie prawo a za ościenne wiadomości odpowiada gmina. W Nowej Soli zrobiono porządek z komunikacją i rzecz jasna, że nie wszystkim to się spodoba. A PKS po prostu się przeliczył dając wysoką cenę w przetargu.

No widzisz jak ty z uporem maniaka próbujesz wmówić inny że wieloryb to ryba nie ssak. Po pierwsze MZK Zielona Góra to gminna spółka. Po drugie obsługuje linie podmiejskie korzystając z przystanków miejskich. Po trzecie miasto ZG udostępnia wiele przystanków dla PKS i innych przewoźników. Po czwarta nie wiem jak trzeba być zacietrzewionym i jak trzeba nienawidzić ludzi żeby tak usilnie przeprowadzać nie wiem jak to nazwać kampanię, prywatną wojenkę, wendettę na rzecz zniszczenia spółki funkcjonującej w naszym mieście, płacącej tu podatki i zatrudniającej naszych mieszkańców. Nie wiem ale przypuszczam że jak byś dysponował takimi narzędziami jak twój rodak Łukaszenka to już PKS NS byłby zamknięty a jego pracownicy w łagrach z tym że kadra kierownicza miała by wyroki śmierci. Człowieku obudź się i przestań tak nienawidzić ludzi.

#100 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 09 maj 2013 - 08:29

Ograniczony "KTOSIU"......................"omylnością" nazywasz dbanie o publiczne pieniądze mieszkańców. Ty pewnie lekką rączką oddawałbyś wszystkie "miejskie" pieniądze dla nowosolskiego PKS-u. Od czerwca 2011r do marca 2013r PKS N. Sól podwyższył kwotę dopłat do "wozo-kilometru" i to netto z 0,82 zł do 4,50 zł. (za Tygodnikiem Krąg)...........................człeku z jakiej okazji ja mam dołacać za "wozo-kilometry" do Lipin, Siedliska, czy Bobrownik. Rachunek ekonomiczny i zdrowy rozsądek nakazywały przerwać ten chory układ. W roku następnym dopłata do "wozo-kilometrów" wyniosłaby pewnie 7.00 zł, a bilet "po mieście" kosztowałby 4 zł, i pewnie podobnie jak w gminach zlikwidowano by ulgowe i bezpłatne bilety. Bardzo dobrze, że wreszcie rozwiązano problem finansowania PKS N. Sól.

Wieśniaku, poza rachunkiem ekonomicznym jest jeszcze coś takiego, jak służebność dla społeczeństwa, szacunek dla niego i odpowiedzialność. A tego zabrakło władzy, której tak bronisz. Zdrowy rozsądek jest potrzebny przy podejmowaniu tak ważnych decyzji, a zamydlanie rzeczywistości wykresami i liczbami jest nikczemne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pks

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych