Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Oszuści na Tablicy.pl

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Oszukana M.~

~Oszukana M.~
  • Goście

Napisano 02 maj 2013 - 18:07

Witam.
Jestem mieszkanką Zielonej Góry,zostałam niedawno(w lutym) oszukana przez portal Tablica.pl przez niby"uczciwego" sprzedawcę.Sprawę zgłosiłam na policję podając wszystkie dostępne dane,nr konta itp. sprawcy.Niestety nasza "kochana" policja? nie jest aż taka pilna do załatwiania takich spraw,Oni jak zwykle mają na wszystko czas.Posługują się swoimi procedurami co cięgnie się bardzo długo bez skutku.Pokrzywdzony przychodzi,przynosi kolejne dowody oszustwa tej samej osoby,na policji owszem przyjmują łaskawie zgłoszenie jednoznacznie oznajmująca że nic z tym nie da się zrobić.Czy tak powinna postępować policja? Zamiast pocieszyć oszukana osobę,uspokoić psychicznie i dodać otuchy,że sprawa się jakoś wyjaśni to co robią? Mówią,że nie ma sensu to zaczynać bo mają wiele spraw tego typu i to się ciągnie długie miesiące a nawet lata.Najlepiej jakby osoba oszukana złapała sprawcę sama i dostarczyła im na komisariat.Byli by na pewno zadowoleni oraz przypisali by sobie zasługę.
Może ktoś został jeszcze oszukany przez portal,to proszę się dołączyć na forum.

#2 ~Gość~

~Gość~
  • Goście

Napisano 03 maj 2013 - 07:55

Napisz kto oszukuje, co sprzedaje, jakiego ma maila, adres i numer telefonu, zamiast się tu żalić jak głupia.

#3 ~Oszukana M.~

~Oszukana M.~
  • Goście

Napisano 03 maj 2013 - 18:13