Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Oddam za darmo małe pieski.

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Paweł~

~Paweł~
  • Goście

Napisano 14 czerwiec 2010 - 12:56

Witam, oddam za darmo (z dowozem do domu) małe pieski i suczki.Jako, że nie znam się na rasach to na moje oko są to mieszańce z przewagą 80% jamnika ;) Są małe, młode i pocieszne z chęcią bym je zatrzymał, ale niestety warunki mi na to nie pozwalają. Dla zainteresowanych mogę wysłać zdjęcia na maila. Małych piesków jest 8(w tym 6 suczek), oczywiście mogę oddać pojedynczo, w parach ... Jak kto woli. Z góry dziękuje.

Mój e-mail: pawelbah@gmail.com
Tel: 604845419

#2 ~madziuś~

~madziuś~
  • Goście

Napisano 16 czerwiec 2010 - 17:58

moj emeil-magdafirlik@wp.pl!
prosze o przeslanie zdjecia na moj emeil z gory bardzo dziekuje!

#3 tayga

tayga

Nowy

• Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 23 postów

Napisano 18 czerwiec 2010 - 19:48

czlowielu ,na przyszlosc dobra rada
nie rozmnazaj i nie wydawaj za darmo na poniewierka
suczke poddaj u weterynmarz sterylizacji
ui proble dla ciebie i suczki z glowy
tak zrobilam z koteczka ktora sie przyblakala

Brawo!!!!
Wystarczy odwiedzić portal dogomania... tysiące bezdomnych psów :(
A to moja znajda szukająca domku:
http://www.gazetalub...ILE06/743350730
Moja sunia i kotka też po sterylce... całe, zdrowe i kochane :)

#4 ~~gosc~~

~~gosc~~
  • Goście

Napisano 20 czerwiec 2010 - 21:32

Witam, oddam za darmo (z dowozem do domu) małe pieski i suczki.Jako, że nie znam się na rasach to na moje oko są to mieszańce z przewagą 80% jamnika ;) Są małe, młode i pocieszne z chęcią bym je zatrzymał, ale niestety warunki mi na to nie pozwalają. Dla zainteresowanych mogę wysłać zdjęcia na maila. Małych piesków jest 8(w tym 6 suczek), oczywiście mogę oddać pojedynczo, w parach ... Jak kto woli. Z góry dziękuje.

Widisz jaki masz problem,Jezeli wysterylizujesz problem zniknie.