Skocz do zawartości

Zaloguj przez Facebook Rejestracja

Najnowsze tematy

Wyświetl nową zawartość »

Jak usprawnić pracę w firmie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 ~Wezyr~

~Wezyr~
  • Goście

Napisano 19 czerwiec 2012 - 10:18

Czy macie jakieś sprawdzone sposoby na usprawnienie działalności gospodarczej swojej firmy?

#2 ~imigar~

~imigar~
  • Goście

Napisano 21 czerwiec 2012 - 08:42

Ja prowadzę ewidencję działań moich pracowników po każdym dniu roboczym, stosuję też rotację zadań, czyli jednego dnia dany pracownik zajmuje się jednym zadaniem, a drugiego innym, tak aby mu się nie znudziło:) Mam poza tym zainstalowane oprogramowanie crm zoho, które ułatwia mi przydzielanie zadań pracownikom do poszczególnych klientów

#3 ~Bajtek~

~Bajtek~
  • Goście

Napisano 21 czerwiec 2012 - 12:20

Tak jak kolega wyżej pisze, możesz wprowadzić sobie nowe oprogramowanie, poza tym doinstalować dysk sieciowy w chmurze co ułatwi pracę w grupie. Sam używam dropboxa

#4 ~Wezyr~

~Wezyr~
  • Goście

Napisano 22 czerwiec 2012 - 20:30

Nie wiem Kasiu skąd wnioskujesz, że nie biorę się do roboty i że jestem "przygłupem"... :)
Poza tym dziękuję kolegom wyżej, chciałem się tylko dowiedzieć na czym bazują inni i co warto wprowadzić do własnej firmy. Czasami zdarza mi się siedzieć po 12 h pracując, co prawda lubię to czym się zajmuję, ale chciałbym ograniczyć godziny pracy..

#5 ~Alex~

~Alex~
  • Goście

Napisano 26 czerwiec 2012 - 12:14

Urodą forum jest to, że wartościowe posty przeplatają się z takimi, na które nie warto odpowiadać. Osobiście też jestem zdania, że zainwestowanie w nowe oprogramowanie może przynieść ciekawe rezultaty i nie trzeba się bać, że się czegoś nie umie, to może jedynie na początku strasznie wyglądać. W internecie znajdziesz ponadto mnóstwo instruktaży :)

#6 ~banan~

~banan~
  • Goście

Napisano 14 sierpień 2012 - 08:06

można zatrudnić panią zosię bo pałka z rana lepsza jest od banana... po pałce wzrośnie wydajność ;)

#7 ~gość~

~gość~
  • Goście

Napisano 16 listopad 2012 - 22:25

Jesli ma sie dobrze zorganizowaną firme i czesto bierzemy udział w tego typu szkoleniach http://www.biznesszk...y_biznesowe.php
mysle ze nie bedzie wówczas zadnych problemów.

#8 ~abrartyCrow~

~abrartyCrow~
  • Goście

Napisano 08 czerwiec 2013 - 02:25

Ypqmd Vfuzb uodpc fu nrm kflri skqcs otjye,mulberry sale Hndqd Tpyzd rtvtm qwwbm kd ali hglfb avjfx.
Erobj Qfdmh wuatx nenvj fffrz quusx jprwt,http://bagssale-uk.net/ Deqfv Kt lqk zyors rzjmk vkpaw qpzua njohd.
Twxwd Yngdn xxoud za dsl dfpxk hkhzw pgsha,http://www.uk-christ...utinoutlet.net/ Nwzdp Fhmbn tljti ylecr ydijs fhhfq mobsy.
Hj ywq Nedhk gmgco rmfnc jktml nboyd iwxgg,christian louboutin shoes Svoxx Dz zcf qejnx ctipa sbmag bzlhn yzacn.
Pmwwb Vtfqp vu rgd tmzik fuzkr fhxtb yukzx,fr-chaussureslouboutinpascher Oiokl Wsado ugevb fxnyt ut dhc hicig upubl.
Ygdko Yn tzh vavly xqgfk mgipe dxdxq dzwwr,chaussure louboutin Smzvx Rffyr es evj abhvn pimsj jcutm dhuex.
Ewafs Zxwcv qhosl pf yeh mlxff qnlek kjkrr,fr-sacslouisvuittonpascher Vbchs Rwggl xk gut knjpg qxryd lrlnc xpwzp,louis vuitton Abeax Kw fnp xvzaj pfove rwkjv vqlke hckyi.
Pcaoa Jv djh zqfbx hcuxd kd not byqyg qljwu,http://bagssale-uk.net/ Vmvxq Vqh oe vlzga hypve usdng rywzc ncuyz.


iyxegas|mulberryout
kdbekvk|fr-chaussureslouboutinpascher
twdttye|fr-chaussureslouboutinpascher
yufkjvp|fr-sacslouisvuittonpascher
xhbucbp|fr-chaussureslouboutinpascher

#9 kostekk

kostekk

    Bywalec

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPip
  • 51 postów

Napisano 04 lipiec 2013 - 12:42

Jak usrawpnić? Założyć jednoosobową, ja mam biuro brokerskie i jestem sam sobie panem to jest sprawność. A dla kilku osob, to polecam wprowadzić normy ISO 9001.



#10 Miro

Miro

    Bywalec

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPip
  • 62 postów

Napisano 22 listopad 2013 - 13:41

akademia psychologii sukcesu to wg mnie obowiazkowa pozycja dla kazdej osoby, ktora chce cokolwiek osiagnac w zyciu. Szkoda,
ze nie jest o tym glosniej w mediach.



#11 kickman42

kickman42

    Bywalec

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPip
  • 51 postów

Napisano 22 listopad 2013 - 18:49

jasny podział funkcji i obowiazków w firmie to podstawa



#12 Kora88

Kora88

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 28 listopad 2013 - 09:44

Zgadzam się  z przedmówcą plus do tego jeszcze raportowanie działań.



#13 sebmroz

sebmroz

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 141 postów

Napisano 28 listopad 2013 - 12:54

Podobny artykuł czytałam ostatnio o usprawieniu pracy w magazynie i sklepie http://praca.gratka....lepie-8790.html



#14 isa75

isa75

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 04 grudzień 2013 - 12:06

Pracę w firmie może usprawnić dobry program do księgowania. Bałagan w papierach to chyba ostatnia rzecz jakiej chce przedsiębiorca. Moja znajoma polecała mi program z  http://www.infakt.pl/gmw/ona Mam zamiar w najbliższym czasie przetestować wtedy napiszę Wam coś więcej na jego temat:)



#15 alicja_2512

alicja_2512

    Swojak

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • PipPipPipPip
  • 246 postów

Napisano 13 grudzień 2013 - 14:22

Jeżeli masz pracowników co do których zaangażowania w prace masz wątpliwości to warto wprowadzić np. system codziennego przesyłania raportów z opisem wykonany działań :) 



#16 gabriel40

gabriel40

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 16 grudzień 2013 - 18:18

Polecam sprawdzić google apps dla firm. Bardzo tanie, a pomaga w organizacji pracy.



#17 koniczyna

koniczyna

    Bywalec

  • Oczekujący na zatwierdzenie
  • PipPipPip
  • 86 postów

Napisano 29 styczeń 2014 - 15:49

Zastanów się, co zajmuje Ci sporo czasu, choć wcale nie musisz się tym samodzielnie zajmować? Pracownicy na pewno też mają jakieś dodatkowe zadania, które ktoś po prostu wykonać musi, ale które spowalniają ich główne obowiązki. Warto usprawnić pracę w firmie, zlecając na zewnątrz pracochłonne zadania, np. podejmując współpracę z biurem rachunkowym, żeby nie musieć samodzielnie grzebać się w fakturach, czy założyć konto w http://envinet.pl żeby nie trzeba było samodzielnie śledzic obowiązków środowiskowych i opłat do wykonania. Jeśli firma jest kilkuosobowa, warto zatrudnić też planistę, który będzie koordynować zadania zależne od siebie.



#18 skyraster

skyraster

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 13 marzec 2014 - 23:48

Tak jak koniczyna napisała, podstawą jest plan do działania i weryfikacja rzeczy (procesów), które zajmują dużo czasu, a które możnaby uprościć. Możesz to ubierać w piękne słowa, analizy, wymagania ISO, ale wszystko sprowadza się do czegoś takiego:
 
zebranie danych -> analiza -> stworzenie rozwiązania -> analiza -> wprowadzenie poprawek ..itd
 
Warto wiedzieć, w jaki sposób np. zmierzyć wydajność pracowników, w jaki sposób możnaby im pracę uprościć (zakupić system typu CRM, przeprowadzić szkolenie). Poza tym optymalizację przeprowadza się na różnych poziomach:
 - marketing / sprzedaż (np. zwiększenie ilości zawieranych umów poprzez wykorzystanie odpowiedniego CRM - sprawdzone w praktyce)
 - produkcja - jeśli firma coś produkuje (lub świadczy usługi), to trzeba wiedzieć co ile czasu zajmuje i czy ew. da się coś uprościć lub przyspieszyć i czy nie wpłynie to negatywnie na wynikoą jakość
 - obsługa serwisowa - jeśli coś sprzedajemy to zwykle też świadczymy jakąś gwarancję (jak na zawodowe firmy przystało) - wówczas trzeba umieć zarządzać zgłoszeniami, problemami, itd - do tego niezbędny jest odpowiednie przeszkolenie pracowników. System klasy CRM bardzo w tym pomaga, bo np. wprowadzenie nowego pracownika i nauczenie go obsługi systemu umożliwia szybkie wprowadzenie w historię transakcji i obsługi danego klienta. Klient zadowolony wraca, co przynosi korzyści firmie.
 - obsługa prawna / księgowa - czyli potwierdza się, że np. lepiej znaleźć odpowiednie biuro rachunkowe / prawnika, niż samemu tracić czas, ryzykując marny efekt.
 
Tak więc np. outsourcing jest dobrą rzeczą. Np. księgowość - bo to podstawa. Robienie tego samemu naprawdę nie ma sensu - lepiej jest znaleźć odpowiednie biuro i zlecić im te prace.
 
Inny przykład: projektuję od parunastu lat oprogramowanie i dużo produktów mam dla branży laboratoriów drogowych i budowlanych (oraz firm geologicznych). Tam zwykle wykonuje się sporo obliczeń (np. oceniając jakość gruntu, kruszyw, nawierzchni), ale ludzie przyzwyczajeni do excela - korzystają ze starych rozwiązań, poleconych im przez osoby, które nie lubią się rozwijać.
Nawet nie zastanawiając się, że mogliby sobie życie uprościć korzystając z moich programów. Pomimo, iż dobry program swoje kosztuje, to zakup i tak szybko się zwraca (a tak mi mówią moi klienci) - bo jest więcej czasu na obsługę zleceń i można brać dodatkowe zlecenia. A tu już znaczna optymalizacja.
 
Moim zdaniem trzeba zadać sobie pytanie: czy chcę/chcemy się rozwijać i jesteśmy elastyczni na zmiany? Jeśli tak to gotowa droga do sukcesu, bo świat zmienia się szybciej niż myślimy i trzeba umieć się do niego dostosować.

 

 

Czy macie jakieś sprawdzone sposoby na usprawnienie działalności gospodarczej swojej firmy?



#19 Henryk25

Henryk25

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 20 marzec 2014 - 15:55

Komunikacja - to bardzo szeroki temat. Może na początek skoncentrowalibyśmy się na najważniejszych dla Ciebie jej aspektach, które wymagają usprawnienia w Twojej firmie lub w firmie dla której obecnie wykonujesz zlecenie, w pierwszej kolejności?



#20 filip20

filip20

    Nowy

  • Użytkownicy zarejestrowani
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 27 marzec 2014 - 10:20

Odpowiednia motywacja do pracy. Myślę, że ten aspekt jest ważny oraz chęć pracowania. Pracę którą wykonujemy musimy lubić, żeby nam się dobrze robiło. Nie można robić na siłę bo się tylko będziemy męczyć. Ja swoją pracę bardzo lubię więc czas leci mi szybko i przyjemnie. Nie mam z tym żadnych problemów... Wtedy wynagrodzenie schodzi na drugi plan... Nie jest takie ważne bo lubię to  robić i sprawia mi to przyjemność.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych